Αναγνώστες

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ (3)

Κατά το διάστημα 30 Νοεμβρίου - 20 Δεκεμβρίου 2014 παρατηρήθηκαν φαινόμενα υπονόμευσης και αποσυντονισμού της ομάδας από μέλη που –υποτίθεται- εκόπτοντο για τη συνοχή της.

Έχω δηλώσει επανειλημμένα, ότι μοναδικός σκοπός δημιουργίας της είναι η προβολή των εναλλακτικών τρόπων ζωής στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία. Η μακρόχρονη παρουσία μου στο διαδικτυακό χώρο αποτελεί αδιάψευστη μαρτυρία των προθέσεών μου. Ποτέ δεν διανοήθηκα να χρησιμοποιήσω την ομάδα για ίδιο όφελος και προβολή μου, όπως ορισμένα μέλη πιθανόν να αντιλαμβάνονται.

Διαθέτω το χώρο της «Βιβλιοθήκης Ηδονισμού» για τις προβολές ταινιών και συναντήσεις μελών ανιδιοτελώς από τις 7 Σεπτεμβρίου
. Επιχειρώ να φέρω σε επαφή άτομα με την ίδια φιλοσοφία, αλλά προσκρούω στη χαρακτηριστική νοοτροπία της διαβολής και όχι μόνο.

Παραμένω ανοικτός σε διάλογο και καλόπιστη κριτική για τις ενέργειες και παραλείψεις μου στον οργανωτικό τομέα, τις αδυναμίες του οποίου πρώτος επισήμανα και αποδέχθηκα. Σε κανέναν όμως δεν επιτρέπω την εκ του ασφαλούς αμφισβήτηση των προθέσεών μου.

Δεν επιθυμώ να αναφερθώ σε πρόσωπα αυτή τη στιγμή. Γνωρίζουν πολύ καλά σε ποιους αναφέρομαι. Άλλωστε το ιοτολόγιο αυτό, όπως και τα υπόλοιπα δέκα που διαχειρίζομαι στον Blogger, απηχεί τις προσωπικές απόψεις μου για τα τεκταινόμενα στην ομάδα «ΚΥΚΛΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΔΟΝΙΣΤΩΝ».

Καλή Κυριακή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου