Αναγνώστες

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ DUREX (2005)- ΜΕΡΟΣ B΄

Aπόψεις για το σεξ
• Είμαι ευχαριστημένος με τη σεξουαλική ζωή μου, 43%
• Είμαι ανοιχτόμυαλος για τη σεξουαλική ζωή μου, 46%
• Είμαι σίγουρος ότι επιβάλλω τις ανάγκες μου με το σύντροφό μου, 43%
• Μου αρέσει να πειραματίζομαι με διαφορετικά σεξουαλικά βοηθήματα, 14%
• Μου αρέσει να εμπνέομαι και να αναζητώ νέες ιδέες, 40%
• Δεν έχω έντονη σεξουαλική επιθυμία, 3%
• Μακάρι να έκανε σεξ συχνά, 35%
• Η σεξουαλική ζωή μου είναι μονότονη, 5%
• Κανένα από τα παραπάνω, 3%


Σεξουαλικές εμπειρίες που είχατε μέχρι τώρα
• Εξωσυζυγική σχέση, 15%
• Τριάδα στο κρεβάτι, 17%
• Ομοφυλοφιλική εμπειρία με γκέι/λεσβία, 9%
• Σαδομαζοχισμός, 5%
• Tantric sex, 4%
• Χρήση μάσκας, στα τυφλά ή άλλες μορφές BDSM, 31%
• Σεξ με χρήση λιπαντικού, 33%
• Σεξ με χρήση δονητή, 13%
• Πρωκτικό σεξ, 55% (απίστευτο!)
• One night stand, 54% [γράψε "πηδήκουλες" και "ξεπέτες"]
• Κανένα απ’ αυτά, 17%

[Δεν αναφέρεται το swinging εκτός αν συμπεριλαμβάνεται κακώς στην εξωσυζυγική σχέση]


Χρήσεις λιπαντικών
• Ξηρότητα κόλπου, 62%
• Χρήση από γυναίκες στην εμμηνόπαυση, 7%
• Πρωκτικό σεξ, 77%
• Αύξηση σεξουαλικής ευχαρίστησης, 19%
• Να προσθέσω ποικιλία στο σεξ, 12%
• Να κάνω το σεξ λιγότερο επώδυνο, 24%
• Έχουν ωραία γεύση, 3%
• Να βοηθήσουν στο μασάζ, 19%
• Είναι απλά τέχνασμα, 4%
• Δεν γνώριζα πώς να τα χρησιμοποιήσω, 7%
• Δεν γνωρίζω ότι υπάρχουν, 2%


Αγοράζω δονητές ή συσκευές μασάζ
• Διαδίκτυο. 30%
• Καταστήματα ερωτικών ειδών, 56%
• Sex party, 2%
• Tαχυδρομική παραγγελία, 9%
• Φαρμακείο, 18%
• Σούπερμαρκετ. 3%
• Κατάστημα ρούχων, 1%
• Κατάστημα γυναικείων εσωρούχων, 7%
• Βάζω φίλο να τα αγοράσει, 8%
• Δεν θα αγόραζα κανένα, 19%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου