Αναγνώστες

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Η ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!

Η σοβαρή ενασχόλησή μου από το 2012 με τις εναλλακτικές μορφές σεξουαλικής συμπεριφοράς φαίνεται ότι ενοχλεί συγκεκριμένους χρήστες και των δύο φύλων στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτυώσης, με απαξιωτικά σχόλια και όχι μόνο.

Πληροφορώ τους αμφισβητίες, ότι το κίνητρό μου δεν είναι η συγκέντρωση χρημάτων, αλλά η ενημέρωση του διαδικτυακού κοινού που αγνοεί την πεμπτουσία της σωστής ανταλλαγής συντρόφων και του αναφαίρετου διακαιώματος άρνησης σε συμμετοχή!

Όταν λέω για «αμύητους», εννοώ ότι στο χώρο μας υπάρχουν εκατοντάδες «αλεξιπτωτιστές» με εικονικά προφίλ, που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να εκτοξεύουν το δηλητήριό τους. Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα η διαφορετική άποψη δεν είναι επιτρεπτή.
Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είμαι «καθηγητής», «δάσκαλος», «αυθεντία» ή οτιδήποτε άλλο, όπως κατηγορούμαι από την εμφάνισή μου στο facebook. Όσοι με έχουν γνωρίσει από κοντά και έχουν επισκεφθεί τη «Βιβλιοθήκη Ηδονισμού» στην Εκάλη έχουν διαπιστώσει την γνησιότητα μου. 100+ άτομα μπορούν να επιβεβαιώσουν τα λεγόμενά μου.

Δεν συνηθίζω να γράφω σχόλια σε χρονολόγια τρίτων, όπως συγκεκριμένο
«ζευγάρι» ισχυρίζεται. Όσοι θέλουν να μας γνωρίσουν στον πραγματικό χώρο μας είναι ευπρόσδεκτοι  στο κέντρο διασκέδασης ενήλικων «SwingClub 4» στο Νέο Φάληρο την Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου. Θα διαπιστώσουν ότι είμαστε υπαρκτό ζευγάρι, άνθρωποι της διπλανής πόρτας και όχι εικονικοί swingers!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου