Αναγνώστες

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Η ΑΓΓΛΙΔΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ!



Kατευθυνόμαστε στην άλλη πλευρά των δωματίων παιχνιδιού και παρακολουθούμε για λίγα λεπτά γαμήσι, αλλά έχουμε τη διάθεση να παίξουμε και όχι να δούμε. Πάμε σε ένα κρεβάτι, ο YSL με κρατάει, κατεβάζει τα φερμουάρ της φούστας μου και με σπρώχνει στο κρεβάτι. Ανοίγει τα πόδια μου και αρχίζει να μου βάζει τη γροθιά του μέσα μου ξανά, γλείφοντας την κλειτορίδα μου ταυτόχρονα. Αισθάνομαι περισσότερα δάχτυλα και αντιλαμβάνομαι τι θα ακολουθήσει. Τεντώνομαι για να πιάσω το λιπαντικό, καθώς θέλω να είμαι βέβαιη ότι δεν θα έχω προβλήματα, αφού έχω μια εβδομάδα μπροστά, μου. Βάζει λιπαντικό και στα δυο χέρια του και αρχίζει να τα σπρώχνει μέσα μου. Δεν αντιστέκομαι, βρισκόμαστε στο πιο σκληρό χώρο για παιχνίδια και δεν με ενδιαφέρει ποιος ακούει. Και τα δυο χέρια είναι μέσα μου. Οι θεατές συγκεντρώνονται να δουν, ακόμη και προσωπικό ασφάλειας του κέντρου σπεύδει να διαπιστώσει το λόγο προσέλκυσης του πλήθους. Ο YSL με κάνει να χύσω και να τελειώσω τόσο πολύ και δεν σταματάει, δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση στο μυαλό του. Καθώς χύνω ξανά και αρχίζω να τρέμω, τραβιέται και με κρατάει ξέροντας το σημείο που χρειαζόταν να κρατηθώ τόσο σφιχτά. Όταν ανακτώ την ψυχραιμία μου, του λέω να πέσει πίσω, ώστε να ρουφήξω το καυλί του.

Είναι τόσο σκληρός, τον παίρνω στο στόμα μου και αργά τον γλείφω και τον πειράζω, Του κάνω «βαθύ λαρύγγι» που τραβάει το ενδιαφέρον τύπων που περνούν από το σημείο, ζευγάρια σταματούν και συζητούν πώς παίρνω το μεγάλο  καυλί όλο μέσα στο στόμα μου. Μετά περίπου από 10 λεπτά «επίδειξης» ο YSL με διατάζει να πέσω στα τέσσερα και σπρώχνει το καυλί μέσα. Είναι τόσο καλό.

Με πηδάει δυνατά μέχρι που τα υγρά μου φανερά τρέχουν στα μπούτια μου. Μερικοί από τους τύπους με τη Harley εμφάνιση προσπαθούν να έρθουν στο κρεβάτι, αλλά σέβονται την απόφασή μας, απλά παρακολουθούν καθώς χύνουμε μαζί στο κρεβάτι. Το λάθος σκηνικό, αλλά ξαπλωμένοι στο κρεβάτι κρατώντας ο ένας τον άλλο για μια στιγμή πριν ντυθούμε και ανεβούμε πάνω για ποτό και φρέσκο αέρα. (Καταλαβαίνετε, τώρα,  τι γινόταν στο υπόγειο). Είμαστε ικανοποιημένοι που άνθρωποι μάς έβλεπαν, συζητούσαν το θέαμα πριν από μας και την έβρισκαν μεταξύ τους, αλλά είμαστε ακόμη σε διέγερση.

Γυρνάμε στην περιοχή των τρίο. Στις 4 περίπου το πρωί ανεβαίνουμε το διάδρομο, εντοπίζουμε το ιατρικό τραπέζι να είναι ελεύθερο. Ο YSL μου λέει να ξαπλώσω, τοποθετεί το κάθε πόδι μου αργά στους αναβολείς και είμαι ανοιχτή σε αυτόν, με την ησυχία του με γλείφει ξανά, βάζοντας μερικά δάχτυλα μέσα μου και τρίβοντας το σημείο «G». Ένα ζευγάρι μάς παρακολουθεί και αμέσως και οι δυο κάνουν ένα βήμα μπροστά και αρχίζουν να παίζουν με τα βυζιά μου. Είμαι έκπληκτη πόσο προχωρημένοι είναι οι άνθρωποι (οι ηδονιστές είναι ελεύθεροι στις σεξουαλικές αναζητήσεις τους), είναι σαν να σερβίρεσαι μόνος σου στον μπουφέ, αλλά δεν νοιάζομαι, η κίνησή τους με ανάβει. Φαντάζομαι στο μυαλό μου, ότι ο γιατρός YSL είναι  πολύ άτακτος με τις νοσοκόμες και καυλώνω. Ο YSL λατρεύει το μουνί μου και με φέρνει κοντά στο χύσιμο ξανά, σπρώχνει το χέρι του μέσα και αρχίζει να με γαμάει με το χέρι. Αισθάνομαι τον οργασμό να έρχεται, ξέρω ότι είμαι έτοιμη να τελειώσω τόσο δυνατά ώστε να κλάψω, το αισθάνομαι και το ακούω. Ο YSL, μου εξηγεί πόσο πολύ χύνω, τα υγρά μου τρέχουν στο πάτωμα, καθώς χύνω επανειλημμένα βρέχοντας εκείνον, εμένα και το κρεβάτι.

Όταν συνέρχομαι και προσπαθώ να δυναμώσω, είναι φανερό ότι είμαι εξαντλημένη, η φούστα μου είναι βρεγμένη, ο YSL είναι γεμάτος υγρά, ακόμη και το παντελόνι του πιάστηκε στην καταιγίδα. Αποφασίζουμε να επιστρέψουμε στο διαμέρισμα, είμαστε άγρυπνοι συνέχεια για 24 ώρες και έχουμε κοιμηθεί μόνο 3 ώρες στις 48, όμως η καθαρή αδρεναλίνη και υπερδιέγερση μάς έχουν κρατήσει ξύπνιους.

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Αγαπητή μου φίλη, το Cap d’Agde δεν προσφέρεται για ύπνο και ηρεμία. Τα κέντρα διασκέδασης λειτουργούν μέχρι τα ξημερώματα, γι αυτό και οι περισσότεροι παραθεριστές κοιμούνται μέχρι αργά το μεσημέρι. Όταν ξυπνήσουν, πάρουν το πρωινό τους, ετοιμάζονται για τα πηδήματα της ημέρας, ξεκινώντας από τον «Κόλπο των Χοίρων», με δημόσιες παραστάσεις, και καταλήγοντας σε ένα από τα κέντρα διασκέδασης το βράδυ. Είσαι τόσο θερμή που όπου πηγαίνεις προκαλείς παραλήρημα ενθουσιασμού στο κοινό!


Και το άλλο ζευγάρι που κατέγραψε τις σεξουαλικές αναζητήσεις του σε 189 πυκνογραμμένες σελίδες, αναφέρεται σε συνεχή όργια μέσα στα διαμερίσματα. Οι γυναίκες δεν προλαβαίνουν να πλύνουν τα πρόσωπά τους από τα χύσια, κοιμούνται με αυτά και πηγαίνουν λερωμένες στην παραλία! Περηφανεύονται γι' αυτό. Δέχονται και άλλα χύσια στο πρόσωπό  τους πριν προλάβουν να απομακρύνουν τα βραδινά! Εξωπραγματική κατάσταση. Άλλες πάλι εμφανίζονται με αλυσίδα σκύλου, δηλαδή υποδύονται το σκυλάκι του άνδρα τους και οφείλουν υποταγή στον αφέντη τους! Πιο κάτω μια 70άρα κάνει μοναδικό γαμήσι με τρεις νεαρούς! Μια νεαρή Γαλλίδα, πίσω στους αμμόλοφους,  δέχεται τα χύσια δεκάδων ηδονοβλεψιών στο πρόσωπό της με εντολή του συζύγου της. Τρέχει στη θάλασσα να πλυθεί χωρίς να βλέπει! Και από πίσω οι υπόλοιποι που δεν πρόλαβαν να τελειώσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου